Saturday, January 2, 2010

CEBISAN HATI

Lewat malam ini..walau badan terasa amat penat namun aku cuba untuk gagah kan diri menziarah sahabat karib ku ini.Didadanya sentiasa terbuka untuk aku coretkan bait kata dan luahan dari hati ku...

Hari ini hari ke 3 telah aku selusuri tahun 2010..berjaya atau tidak kau lalui kehidupan ini.Didepan sana pelbagai cabaran yang akan aku tempuhi..minda ku mula berputar hati ku pun mula berdetik..apakah aku akan lalui kehidupan ini seorang atau aku akan di kirim kan seorang sahabat dan kekasih...Ahhh...bibir ku terukir senyum..senyum pada diri yang selalu beranggan-anggan.

Untuk perjalanan di minggu pertama 2010 ini memang agak sibuk namun ini lah cara untuk aku dapat melupakan kisah sedih ku.

Ya Allah semoga tahun ini akan merubah segala nya...amin...

No comments: