Sunday, January 3, 2010

KITA BERBICARA LAGI

Malam ini jejari memula kan langkah tari nya,meniti satu persatu tapak yang ade di atas badan lap top ku ini...malam ini aku berbicara tanpa teman..jika beberapa hari lepas malam ku di temani oleh seorang teman baru aku kenali...namun malam ini msa tidak mengizinkan..kata nya pada ku dia kurang sihat...berehat la teman ku semoga diri akan beroleh kesihatan yang baik setelah kau bangun esok hari..semoga esok masih di beri peluang untuk kita mengecapi RAHMAT dan NIKMAT dari yang MAHA ESA... Semoga kita masih diberi peluang untuk menghela nafas yang di pinjamkan.

Seorang teman yang aku kenali memalui freinster yang agak lama tidak aku hubungi kini kami semakin akrab...walau pun dia berada nun di seberang laut namun dia seorang teman yang sangat ceria..memiliki wajah cina membuat kan aku suka melihat nya...dia seorang yang lucu..Aidah..aku sendiri lupa berapa tahun kita menjadi sahabat...walau pun kita tidak pernah bertemu bersua muka namun sudi jua kau hulurkan salam ukhwah mu buat ku....

Esok aku akan memula kan tugas ku semula setelah hampir 2 bulan bercuti...Tak sabar rasa nya.SELAMAT BERTUGAS....Pasti kan tahun in lebih baik dari sebelum nya....

No comments: